Już za niespełna trzy tygodnie, 29 września w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędą się targi REKLAMA360 – jedna z największych imprez branżowych tego typu w Polsce. Organizatorzy zapowiadali już, że wydarzenie będzie należało do jednego z najbardziej dynamicznych na rynku. Jak się okazuje, dotyczy to także jego struktury, która dzięki nowym wystawcom zmienia swoje granice i poszerza się o nowe strefy. Jedną z nich będzie STREFA DRUKU 3D, która skupi reprezentantów czołówki producentów i firm świadczących usługi druku 3D w Polsce.

Targi REKLAMA360 skierowane są do profesjonalistów. STREFA DRUKU 3D zaprezentuje rozwiązania przydatne inżynierom, architektom i konstruktorom z różnych branż, między innymi motoryzacyjnej, lotniczej, czy medycznej. Na miejscu będzie można zapoznać się nie tylko z szeregiem urządzeń, lecz również porozmawiać z przedstawicielami firm na temat sposobów wykorzystania ich rozwiązań w branży reklamowej jak również innych, pokrewnych.

Pomiędzy spotkaniami przy stoiskach – które z pewnością zaowocują ciekawymi zleceniami, będzie można wziąć udział w wydarzeniach merytorycznych, a wśród nich między innymi w wykładzie „Najnowsze trendy w reklamie, oczyma agencji. Co dziś działa i dlaczego?” okraszonym licznymi przykładami i wnioskami, który poprowadzi Bartłomiej Juszczyk z agencji ADWEB, obecny w sektorze mediów i reklamy od ponad 15 lat. PERSONEL SYSTEM zaprasza na wykład i warsztat „Savoir- vivre w biznesie„, traktujący między innymi o mowie ciała – jak prawidłowo stać, chodzić, siedzieć oraz gestykulować, aby zrobić doskonałe pierwsze wrażenie.

A jakie środki wyrazu zastosuje Michał Wawrzyniak z MentalWay na scenie Kreatywnej Areny? Na pewno zadziała na różne zmysły uczestników swoich wystąpień i pokaże, jak niesztampowo poprowadzić show, wobec którego nie da się przejść obojętnie.

CD3D objęło patronat medialny nad całym wydarzeniem, a ponadto będzie obecne ze swoim stoiskiem, na którym oprócz prezentacji wybranych drukarek 3D w akcji i galerii zróżnicowanych pod względem technologii druku 3D wydruków, udzieli odwiedzającym wszystkich informacji z tym związanych. Ponadto, będę miał przyjemność wygłosić wykład nt. wykorzystania druku 3D w branży reklamowej, na przykładach kilku marek – Orange, T-Mobile, Coca Cola, czy Skoda.

Ponadto dla czytelników naszego portalu przygotowaliśmy wspólnie z MTP nie lada gratkę – 100 darmowych zaproszeń na targi. Zaproszenia są kierowane wyłącznie do firm – w trakcie rejestracji elektronicznej na stronie www.mtp24.pl, trzeba będzie podać m.in. NIP reprezentowanej firmy. Równocześnie gdyby w targach chciały wziąć udział osoby prywatne, prosimy o kontakt mailowy – w wybranych przypadkach istnieje możliwość wygenerowania specjalnych zaproszeń.

Wszystkich zainteresowanych otrzymaniem darmowej wejściówki na Targi REKLAMA360, prosimy o kontakt mailowy na adres: [email protected].

Więcej informacji na temat Targów REKLAMA360 na stronie: www.reklama360.eu. Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w wydarzeniu.

Paweł Ślusarczyk
Jeden z głównych animatorów polskiej branży druku 3D, związany z nią od stycznia 2013 roku. Twórca Centrum Druku 3D - trzeciego najdłużej działającego medium poświęconego technologiom przyrostowym w Europie. Od 2021 r. rozwija startup GREENFILL3D produkujący ekologiczny materiał do druku 3D oparty o otręby pszenne.

Comments are closed.

You may also like

More in News