3D Phoenix kontynuuje rekrutację na stanowiska handlowe

0

Kolejny kwartał, kolejna rekrutacja… 3D Phoenix – jeden z czołowych dystrybutorów niskobudżetowych drukarek 3D i filamentów w Polsce, posiadający w ofercie takie marki jak Zortrax, ZMorph, Sinterit, czy HBot, poszukuje kolejnych pracowników. Firma cały czas powiększa swoją przestrzeń biurowo-magazynową na warszawskim Bemowie, jak również dodaje kolejne produkty do swojej szerokiej oferty handlowej. Dodając do tego fakt, że 3D Phoenix jest operatorem oficjalnego sklepu Zortraxa – Zortrax Store zlokalizowanego przy ul. Grzybowskiej 4 w Warszawie, konieczność zatrudnienia nowych osób jest palącą koniecznością.

Aktualnie 3D Phoenix poszukuje kandydatów do pracy na dwa stanowiska: specjalistę ds. sprzedaży oraz managera salonu sprzedaży. W pierwszym przypadku praca ma charakter mobilny (obszar działania to cała Polska), a w drugim stacjonarny (w Warszawie).

Specjalista ds. sprzedaży/Przedstawiciel handlowy

Opis stanowiska:

  • utrzymywanie stałych relacji z kluczowymi klientami
  • przeprowadzanie prezentacji, negocjacje oraz sprzedaż produktów
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • koordynacja realizacji umów
  • realizacja targetów sprzedażowych
  • raportowanie wyników.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • zdolności analityczne
  • umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów
  • umiejętność szybkiego pozyskiwania i przyswajania szczegółowej wiedzy na temat produktów
  • umiejętność współpracy z zespołem
  • gotowość do częstych wyjazdów (praca na terenie całego kraju)
  • prawo jazdy kat. B.

Firma oferuje:

  • zatrudnienie na pełen etat
  • pracę w kreatywnym środowisku
  • udział w procesie projektowania i wdrażania technologii, która zdobywa światowy rynek
  • prace w zgranym zespole specjalistów z dziedziny druku 3D
  • szkolenia z obsługi i budowy sprzętu
  • możliwość rozwoju w dziale sprzedaży
  • laptop, telefon oraz samochód służbowy.

Manager salonu sprzedaży

Opis stanowiska:

  • zarządzanie lokalem i utrzymanie jego ciągłości biznesowej
  • wsparcie techniczne kluczowych klientów
  • utrzymywanie i budowanie stałych relacji z klientami strategicznymi
  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem handlowców
  • obsługa systemu informatycznego w zakresie kontaktu z klientami
  • ścisła współpraca z Działem Technicznym oraz Działem Sprzedaży
  • raportowanie wyników
  • sporządzanie ofert i sprzedaż w segmencie klientów korporacyjnych
  • prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktów
  • raportowanie wyników.

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1, pozwalającym na bezproblemową komunikację
  • umiejętność sporządzania ofert sprzedażowych
  • zorientowanie na osiąganie celu
  • zdolność do pozyskania i przetworzenia szczegółowej wiedzy na temat produktów
  • umiejętność prowadzenia negocjacji i sprzedaży
  • umiejętność współpracy z zespołem i zarządzania nim
  • współpraca z innymi działami w firmie
  • umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów
  • minimum 3 – letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.

Firma oferuje:

  • zatrudnienie na pełen etat
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • praca w kreatywnym środowisku
  • udział w procesie wdrażania technologii, która zdobywa światowy rynek
  • praca w zgranym zespole specjalistów z dziedziny druku 3D
  • możliwość rozwoju
  • kontakt z rynkiem międzynarodowym
  • laptop, telefon, samochód służbowy.

Wszystkie osoby zainteresowane powyższymi ofertami pracy są proszone o przesyłanie swojego CV oraz opcjonalnego listu motywacyjnego drogą elektroniczną na adres: [email protected].

Udostępnij.

O autorze

Informacje Prasowe

Centrum Druku 3D - największy portal poświęcony technologiom przyrostowym w Polsce. Funkcjonujemy od stycznia 2013 r.

Rozmowa
z Cedrykiem
?