Ubiegły rok był dla 3DHubs przełomowy. Twórcy platformy zdecydowali się na odważny krok i zamknęli możliwość korzystania z ofert zrzeszonych na platformie użytkowników indywidualnych, stawiając na usługi graczy z sektora profesjonalnego. Decyzja o zmianie profilu firmy okazała się częścią nowej strategii, której celem jest tworzenie przyszłości rynku tworzenia elementów „on demand”, z wykorzystaniem technologii przyrostowych.

Jak przyznają specjaliści z 3DHubs tak radykalna zmiana nie byłaby możliwa, gdyby nie środki finansowe. Trzykrotny wzrost dochodu firmy względem poprzedniego roku oraz $18 milionów finansowania serii C pozwoliły na realizację kolejnych założeń ustalonej strategii. Środki są wykorzystywane do przyspieszenia rozwoju platformy internetowej 3DHubs z szczególnym naciskiem na wykorzystanie technologii addytywnych w rozwiązaniach z zakresu przemysłu.

Jednym z głównych założeń nowej strategii jest skupienie się na,  ich zdaniem, szczególnie podatnym rynku amerykańskim. W tym celu ma na terenie USA ma powstać nowe biuro, które umożliwi świadczenie najwyższej jakości usług. Jak mówi Bram de Zwart, CEO 3DHubs, obecnie prowadzone są poszukiwania optymalnej lokalizacji nowego biura – pod uwagę brane są takie miasta jak Chicago, Minneapolis i Boston.

Równocześnie trwają prace nad automatyzacją najistotniejszych funkcji platformy. Bazując na danych zebranych z realizacji dotychczasowych projektów specjalistom z 3DHubs udało się opracować algorytm, który pozwala na stworzenie zindywidualizowanej oferty typującą m.in. najbardziej optymalną technologię wytwórczą – druk 3D, obróbka CNC czy formowanie wtryskowe.

Grafika przewodnia: Twórcy 3DHubs –  Brian Garret i Bram de Zwart

Źródło: 3dprint.com

Magdalena Przychodniak
Inżynier biomedyczny śledzący najnowsze doniesienia dotyczące biodruku oraz zastosowań druku przestrzennego w nowoczesnej medycynie.

    Comments are closed.

    You may also like

    More in Projekty 3D