Bre Pettis w najnowszej reklamie Mazdy

0

Amerykański oddział MAZDY odpalił najnowszą i najdroższą od 13 lat kampanię reklamową w USA. „Game Changers” to cykl spotów reklamowych, w których różni znani ludzie, trwale zapisani w historię danej branży, opisują swoje dokonania, które dokonały tytułowej istotnej zmiany gry na tym polu. W najnowszej reklamówce gwiazdą jest Bre Pettis – założyciel MakerBot. 

PRZEKONANIE – KREATYWNOŚĆ – ODWAGA – tymi trzema przymiotnikami określani są bohaterowie spotów MAZDY, którzy reprezentują wartości głoszone przez firmę. Bre Pettis rozpoczął swoją drogę do sukcesu od prostej idei: umożliwić innym realizację ich kreatywnych pomysłów. Projektując swoje flagowe produkty, takie jak drukarka 3D Replicator 1 i 2, pozwolił ludziom na całym świecie rzucić wyzwanie gigantom przemysłowym i przekształcić swoje wizje w rzeczywiste produkty.

Uczestnicząc w kampanii reklamowej MAZDY, Pettis próbuje poprawić swój nadszarpnięty wizerunek, spowodowany sprzedażą MakerBota – będącego uosobieniem wolności i kreatywności w świecie druku 3D – korporacyjnemu molochowi, za jakiego postrzegany jest jego kupiec – Stratasys. Wkrótce jednak Bre Pettis będzie musiał się jednoznacznie opowiedzieć po której naprawdę stoi stronie i niejako na nowo się zdefiniować. Tego typu działania marketingowe i głoszone w nich hasła, stoją bowiem w pewnej sprzeczności z prowadzonymi działaniami biznesowymi. Chociaż kurz wywołany niedawnym zamętem związanym z fuzją obydwu firm powoli opada, w dalszym ciągu nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to, w którym kierunku będzie zmierzać Makerbot pod nowym właścicielem oraz co pozostanie z głoszonych przez niego na początku haseł i ideałów.

Źródło: www.3ders.org

Udostępnij.

O autorze

Paweł Ślusarczyk

Prezes zarządu CD3D Sp. z o.o. oraz Business Development Manager. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w biznesie, zdobyte w branży IT, reklamowej i poligraficznej. Od stycznia 2013 roku związany z drukiem 3D.