Cubify zamieni cię w koszykarza NBA. Z proszku…

0

Cubify, marka 3D Systems zamieniała już ludzi w postacie ze Star Treka i Haloweenowe Zombie. Tym razem – z okazji rozpoczętego w zeszłym tygodniu, kolejnego sezonu rozgrywek NBA, każdy z nas ma szansę zobaczyć się jako profesjonalny koszykarz w stroju swojej ulubionej drużyny. Podobnie jak w poprzednich przypadkach, należy przesłać swoje zdjęcie i dokonać pełnej personalizacji. Druk zostanie wykonany w kolorowym proszku i przesłany nam w ciągu 2 tygodni od momentu złożenia zlecenia. Koszt – jedyne 69,99 $ (ok. 210 PLN + koszty przesyłki).

Źródło: www.cubify.com

Źródło: www.cubify.com

Szczerze mówiąc nie pisałbym o tego typu projekcie, gdyby nie to… że jestem zagorzałym fanem NBA i Philadelphii 76-ers (ale o tym już chyba niedawno wspominałem…). I przyznam szczerze, że bardzo poważnie rozważam zakup swojej figurki? Co prawda jej koszt jest porównywalny do kosztu oryginalnej koszulki zespołu, jaką można sobie zamówić przez NBA Store – a i sama koszulka jest bez porównania praktyczniejsza od gipsowego posążka, to unikalność propozycji 3D Systems bije wszystko na głowę.

Figurka ma 14 cm wysokości. Przy jej tworzeniu mamy pełną dowolność jeśli chodzi o wybór drużyny oraz wersji stroju (domowy lub wyjazdowy). Możemy wybrać sobie płeć, jedną z czterech pozycji rzutowych, własny numer na koszulce, możemy wpisać nazwisko (lub pseudonim), a nawet posturę. Dodatkowo do aplikacji wgrywamy dwa zdjęcia (przód i profil), które muszą być kolorowe i pozbawione nakryć twarzy (okulary) i głowy (czapki, chusty, opaski). Jedyna słabość jaką znalazłem to limit znaków przy wpisywaniu nazwiska ustawiony na 9. Przez to moje nazwisko się już nie mieści…

Źródło: www.cubify.com

Źródło: www.cubify.com

Podsumowując, z całej palety personalizowanych figurek do druku 3D, jest to już druga propozycja (po Predatorze), na którą chętnie bym się zdecydował.

Źródło: www.cubify.com

Udostępnij.

O autorze

Paweł Ślusarczyk

Prezes zarządu CD3D Sp. z o.o. oraz Business Development Manager. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w biznesie, zdobyte w branży IT, reklamowej i poligraficznej. Od stycznia 2013 roku związany z drukiem 3D.

Rozmowa
z Cedrykiem
?