Już za tydzień kolejna edycja szkolenia „Jak przetrwać w branży druku 3D?”

0

W przyszły poniedziałek – 21 listopada 2016 r., odbędzie się ostatnia w tym roku edycja naszego szkolenia handlowego dla początkujących – „Jak przetrwać w branży druku 3D?”. Mamy już przekroczone minimum osób umożliwiających rozpoczęcie szkolenia i wciąż mamy kilka wolnych miejsc. Kolejne szkolenie tego typu odbędzie się dopiero pod koniec stycznia 2017 r., macie więc ostatnie chwile na to aby podjąć decyzję czy skorzystać z naszej wiedzy teraz, czy dopiero za ponad dwa miesiące…

Szkolenie jest skierowane do osób planujących rozpoczęcie działalności w branży druku 3D, bądź od niedawna ją prowadzących. Celem jest opracowanie i zbudowanie optymalnego modelu biznesowego dla każdego z uczestników szkolenia oraz stworzenie spójnej strategii handlowej i marketingowej w obszarze rynku druku 3D w Polsce. Co ważne – to na czym będziemy się skupiać to kwestie biznesowe w kontekście branży druku 3D, a nie druk 3D sam w sobie. To jedyna tego typu propozycja szkoleniowa na rynku!

Czego dowiecie się na szkoleniu?

  • rozprawimy się z największymi mitami na temat druku 3D – zarówno od strony biznesowej jak i technologicznej
  • przedstawimy jak wygląda podział rynku druku 3D w Polsce i na świecie, oraz na czym polega „gruby, szklany sufit” niskobudżetowej technologii FDM?
  • wytłumaczymy dlaczego polscy producenci drukarek 3D (i niestety większość zagranicznych też…) nie wiedzą jak działa budowanie kanałów sprzedaży i nie rozumieją zasad prowadzenia skutecznej polityki handlowej?
  • wyjaśnimy czym się różni „dystrybutor” od „resellera”?
  • odpowiemy dlaczego większość sklepów internetowych z drukarkami 3D / filamentami / akcesoriami do druku 3D w Polsce jest źle zaprojektowana?
  • przybliżymy metodologię „lean startup” i uświadomimy Wam dlaczego pozwala ona przeżyć w branży druku 3D?
  • zapoznamy Was z pojęciem „trakcja” i powiemy jak ją wykorzystywać do pozyskiwania nowych klientów lub kanałów sprzedaży?
  • pokażemy jak skutecznie przekonać klienta do zakupu drukarki 3D lub skorzystania z usługi druku 3D?
  • nauczymy jak wykorzystywać w praktyce takie narzędzia promocji w internecie jak Google AdSense, Google AdWords, czy Google Merchant?
  • przedstawimy także dobre i złe strony prowadzenia biznesu z drukarkami 3D na Allegro.

Próbkę tego co można dowiedzieć się na szkoleniu prezentujemy tutaj: Jak poprawnie wyceniać wydruki 3D w technologii FDM – mini poradnik dla początkujących.

Szkolenie zaczyna się o 10:00 i potrwa do godziny 15:30 (ten czas może się wydłużyć w przypadku dużej ilości pytań uczestników w jego trakcie). Ponadto po jego zakończeniu, każdy będzie miał okazję spędzić z nami czas indywidualnie po to, aby omówić własny projekt biznesowy i poradzić się w kwestiach związanych z jego prowadzeniem. Będziemy z Wami do zwycięstwa, tj. do chwili gdy uda nam się rozwiać wszystkie wątpliwości.

Każdy z uczestników otrzyma certyfikat poświadczający ukończenie szkolenia. Koszt udziału w szkoleniu to:

  • 1 osoba – 350,00 PLN netto
  • 2 osoby – 250,00 PLN netto / za 1 os. – 28% rabatu
  • 3 osoby – 200,00 PLN netto / za 1 os. – 43% rabatu
  • 4 osoby – 175,00 PLN netto / za 1 os. – 50% rabatu
  • każda kolejna osoba powyżej 4 również 175,00 PLN netto.

Szczegółowe informacje na temat naszych szkoleń znajdują się tutaj, jak również pod telefonem i e-mailem:

tel.: (+48) 534 176 641
e-mail: [email protected]

Udostępnij.

O autorze

Paweł Ślusarczyk

Prezes zarządu CD3D Sp. z o.o. oraz Business Development Manager. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w biznesie, zdobyte w branży IT, reklamowej i poligraficznej. Od stycznia 2013 roku związany z drukiem 3D.