Już za tydzień – 17.10.2016 r. w Łodzi, odbędzie się pierwsza edycja naszego szkolenia handlowego – „Jak przetrwać w branży druku 3D?„. Cieszy się ono bardzo dużym zainteresowaniem i na chwilę obecną możemy zapisać na najbliższy termin jeszcze tylko kilka osób. W listopadzie odbędzie się kolejna edycja, jednakże jego cena będzie już wyższa. Aktualny, promocyjny koszt szkolenia to 250,00 PLN netto / osobę. Czego się na nim dowiecie…?

Szkolenie jest skierowane do osób planujących rozpoczęcie działalności w branży druku 3D, bądź od niedawna ją prowadzących. Celem jest opracowanie i zbudowanie optymalnego modelu biznesowego dla każdego z uczestników szkolenia oraz stworzenie spójnej strategii handlowej i marketingowej w obszarze rynku druku 3D w Polsce. Co ważne – to na czym będziemy się skupiać to kwestie biznesowe w kontekście branży druku 3D, a nie druk 3D sam w sobie. To jedyna tego typu propozycja szkoleniowa na rynku – i jak udowodniły to niedawne targi w Warszawie, powinno z niej skorzystać wiele osób tworzących tą branżę…

Czego dowiecie się na szkoleniu?

  • rozprawimy się z największymi mitami na temat druku 3D – zarówno od strony biznesowej jak i technologicznej
  • jak wygląda podział rynku druku 3D w Polsce i na świecie, i dlaczego w niedawnym artykule o Zortraxie pisałem o „grubym, szklanym suficie„?
  • dlaczego polscy producenci drukarek 3D (większość zagranicznych zresztą też…) nie wiedzą jak działa budowanie skutecznych kanałów sprzedaży i nie rozumieją zasad prowadzenia skutecznej polityki handlowej?
  • czym się różni „dystrybutor” od „resellera„?
  • dlaczego większość sklepów internetowych z drukarkami 3D / filamentami / akcesoriami do druku 3D w Polsce jest źle zaprojektowana?
  • co to jest metodologia „lean startup” i dlaczego pozwala przeżyć w branży druku 3D?
  • co to jest „trakcja” i jak ją wykorzystywać do pozyskiwania nowych klientów lub kanałów sprzedaży?
  • jak skutecznie przekonać klienta do zakupu drukarki 3D lub skorzystania z usługi druku 3D?
  • jak wykorzystywać w praktyce takie narzędzia promocji w internecie jak Google AdSense, Google AdWords, czy Google Merchant?
  • no i generalnie – „jak założyć biznes w branży druku 3D i go przetrwać…?„.

Skąd to wszystko wiemy? Po pierwsze dlatego, że jesteśmy tacy mądrzy. Po drugie dlatego, że przed rozpoczęciem przygody z drukiem 3D mieliśmy za sobą po kilka- kilkanaście lat doświadczenia zawodowego w pracy z dużymi klientami przy sześcio- i siedmiocyfrowych projektach handlowych i marketingowych (ja uczestniczyłem nawet w dwóch ośmiocyfrowych). W końcu dlatego, że dowodem naszych kompetencji jest fakt, że z naszych usług doradczych i szkoleniowych skorzystało wiele dużych i znanych firm i instytucji zajmujących się drukiem 3D w Polsce.

Szkolenia odbywają się w Łodzi, w łódzkim Technoparku, przy ul. Dubois 114/116. Najbliższy termin to przyszły poniedziałek, 17 października 2016 r. Szklenie zaczyna się o 10:00 i będzie trwać aż do zwycięstwa…

Koszt szkolenia to 250,00 PLN netto za osobę. Szczegółowe informacje na temat naszych szkoleń znajdują się tutaj oraz pod telefonem i e-mailem:

tel.: (+48) 534 176 641
e-mail: [email protected]

Paweł Ślusarczyk
Jeden z głównych animatorów polskiej branży druku 3D, związany z nią od stycznia 2013 roku. Twórca Centrum Druku 3D - trzeciego najdłużej działającego medium poświęconego technologiom przyrostowym w Europie. Od 2021 r. rozwija startup GREENFILL3D produkujący ekologiczny materiał do druku 3D oparty o otręby pszenne.

Comments are closed.

You may also like

More in News