Ostatnimi czasy wszystkie wielkie korporacje jak Microsoft, Google, czy Amazon przeprowadzają rebranding swoich marek. Tego trendu zmian najwyraźniej pozazdrościli wielcy przedstawiciele branży druku 3D, czego wynikiem jest nowa odsłona wizualna jednej z dwóch największych firm na tym rynku – Stratasys.

Firma całkowicie zmodyfikowała swój logotyp odchodząc od starego wzorca, zmianie uległa również kolorystyka, którą do tej pory się posługiwała. Zmiany, które wprowadził Stratasys należy uznać za rewolucję w prezentacji firmowego wizerunku.

Prócz zmiany kolorystyki i logotypu firma zaktualizowała swoją stronę internetową, która wpisuje się w aktualnie panujące na rynku trendy. Ciekawe czy odświeżenie wizualne to jedyne modyfikacje, które wprowadzi firma, a może celem jest stworzenie nowej percepcji postrzegania marki i kolorystyka jest jedynie wstępem do nowej komunikacji?

Grafiki: stratasys.com

Centrum Druku 3D
Centrum Druku 3D - największy portal poświęcony technologiom przyrostowym w Polsce. Funkcjonujemy od stycznia 2013 r.

1 Comment

  1. Bardzo mi się podoba – przede wszystkim pogrubioną czcionką oznaczony został bilans z kupna ich akcji (strata) i kolorem zbliżają się do:

Comments are closed.

You may also like

More in News