XYZprinting nawiązuje współpracę z Lenovo na dystrybucję drukarek 3D da Vinci w Chinach

1

XYZprinting – firma produkująca niskobudżetowe drukarki 3D da Vinci i Nobel, należąca do koncernu Kinpo Group, nawiązała współpracę dystrybucyjną z FM365 – marką należącą do Lenovo, na terenie Chin. FM365 specjalizuje się w sprzedaży urządzeń elektronicznych on-line, za pomocą kanałów społecznościowych, for internetowych oraz tradycyjnych platform e-commerce. XYZprinting ma nadzieję mocno rozwinąć swoją sprzedaż na rynku Państwa Środka, korzystając z siły jaką daje marka Lenovo oraz wypracowanych przez nią kanałów sprzedażowych.

Lenovo to największy producent komputerów osobistych na świecie, jak również największy sprzedawca smartfonów w Chinach. Firma zasłynęła w 2005 roku przejęciem działu komputerów legendarnego IBM, stając się w przeciągu kilku kolejnych lat czołowym graczem na tym rynku. Teraz Lenovo testuje rynek niskobudżetowych drukarek 3D, wykorzystując do tego dość innowacyjną formę sprzedaży internetowej, do której została powołana marka FM365.

Lenovo i Kinpo Group współpracują ze sobą już od wielu lat w segmencie OEM/EMS, dlatego wybór XYZprinting jako dostawcy drukarek 3D był naturalnym wyborem. Wydaje się też, że jeśli „chiński eksperyment” wypali, będzie tylko kwestią czasu, jak Lenovo poszerzy zasięg dystrybucyjny tych produktów na pozostałe kraje. Gdy to się wydarzy, drukarki 3D da Vinci i Nobel 1.0 otrzymają gigantyczne wsparcie marketingowe i dystrybucyjne, dzięki czemu słynna zapowiedź XYZprinting z września 2013 roku, dotycząca sprzedaży 3 milionów drukarek 3D w ciągu trzech lat, może dość nieoczekiwanie stać się całkiem realna…

Źródło: www.3dprintingindustry.com
Grafika: [1]

Udostępnij.

O autorze

Paweł Ślusarczyk

Prezes zarządu CD3D Sp. z o.o. oraz Business Development Manager. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w biznesie, zdobyte w branży IT, reklamowej i poligraficznej. Od stycznia 2013 roku związany z drukiem 3D.

  • Anna Głubik

    I tak jeden model przeciętnej drukarki zaleje chiński rynek?