Site icon Centrum Druku 3D | usługi druku 3D, drukarki 3D, wiedza i informacja

Jak dorosnę, chcę być taki jak Karolina z Zortraxa

29.01.2014 Olsztyn Siedziba firmy Zortrax produkujacej drukarki 3d n/z Rafal Tomasiak (w okularach), Karolina Boladz, Tomasz Drosio fot. Rafal Siderski

Zortrax to bez dwóch zdań najbardziej medialna i rozpoznawalna polska firma związana z branżą druku 3D na świecie. Nawet jeśli w branży profesjonalnych usług prototypowania i druku 3D inne polskie firmy cieszą się dużą renomą i uznaniem, to właśnie firmie z Olsztyna wszystkie media branżowe na świecie oraz polskie media głównego nurtu poświęcają najwięcej uwagi i zainteresowania. Ostatnio przybrało to wręcz nieprawdopodobną skalę – oto TechCrunch, jeden z największych serwisów piszących o nowych technologiach na świecie, ogłosił jury swojego konkursu start-upowego „TechCrunch Hardware Battlefield 2015„. W gronie 13 ekspertów znalazły się takie osobistości jak słynny raper 50 Cent, Martha Stewart, prezes MakerBota – Jenny Lawton oraz… Karolina Bołądź, współzałożyciel i COO Zortraxa. Nieźle, co…?

Hardware Battlefield odbędzie się w dniach 6-9 stycznia 2015 r. w Las Vegas podczas targów CES. W trakcie trwania tego wydarzenia, grono eksperckie będzie oceniać start-upy związane z produkcją sprzętu elektronicznego. Jego zadaniem będzie wyłonienie 14 firm i wytypowanie zwycięzcy, który otrzyma nagrodę w wysokości 50.000 $. To już druga edycja tego konkursu, ale po raz pierwszy odbędzie się on w tak prestiżowym miejscu jak CES.

Ta informacja nie ma absolutnie żadnej wartości biznesowej, ale konspekt medialny i wizerunkowy jest niemożliwy do przecenienia. Biorąc pod uwagę miejsce, w którym Zortrax był w styczniu, gdy publikowałem informację nt. słynnej transakcji z Dellem, to gdzie znajduje się dziś, wydaje się wręcz nieprawdopodobne. Choć miałem okazję poznać Karolinę osobiście, bardzo żałuję że nie dostąpiłem szansy przekonania się o jej niebywałych możliwościach i zdolnościach, które predysponowały ją do objęcia tak zaszczytnej funkcji w tak doborowym gronie. Zostać wybranym do panelu eksperckiego z Marthą Stewart, Jenny Lawton, Susan Paley (odpowiedzialna za rozwój takich marek jak Beats by Dr. Dre, JBL, GM, Chrysler/Fiat, HP, Quiksilver/Roxy, Nickelodeon czy Universal Music Group), czy 50 Centem (pomijając bogatą karierę muzyczną i filmową, stworzył markę G-Unit) to jak zdobyć Mount Everest bez rękawiczek i czapki. Tyle wygrać…

Karolina – gratulacje!

To Karolina robiła to zdjęcie (trochę widać ją jak odbija się w szybie)

Źródło: www.techcrunch.com
Grafika: materiały prasowe i archiwum prywatne Pawła

Exit mobile version