Site icon Centrum Druku 3D | usługi druku 3D, drukarki 3D, wiedza i informacja

Drukarki 3DGence w najnowszej reklamie Volkswagena

3DGence nie przestaje zadziwiać, podnosząc sukcesywnie poprzeczkę wśród rodzimych producentów drukarek 3D. Choć w dalszym ciągu firmie daleko chociażby do Olsztyńskiego Zortraxa, sukcesywnie nadrabia dzielący ich dystans. Ostatnim dokonaniem 3DGence jest niezwykle prestiżowy udział jego drukarek 3D w reklamie telewizyjnej… VW Passata! Jest to wydarzenie bez precedensu jeśli chodzi o rodzimą branżę druku 3D i pierwszy przypadek, aby drukarka 3D polskiego producenta stała się elementem reklamy tak dużego, międzynarodowego koncernu.

3DGence jest związana z przemysłem automotive od początku swojej działalności, a ich urządzenia są używane między innymi przez koncern General Motors. Kilka tygodni temu, do firmy 3DGence zgłosiło się współpracujące z Volkswagenem studio reklamowe Timecode Production House. Po zapoznaniu się z wyglądem i działaniem ich drukarek 3D, postanowiło użyć je w spocie reklamowym. 3DGence przygotowało odpowiednie wydruki – modele samochodów i ich części, które były potem wykorzystane w finałowym materiale. Jednakże to industrialny i nowoczesny kształt modelu 3DGence ONE jest najbardziej widoczny w reklamie.

Bohaterem spotu jest projektant samochodów, który opowiada o tym, jak innowacje – w tym wypadku technologia druku 3D, wpływają na proces twórczy – “druk 3D to technologia przyszłości. Umożliwia stworzenie narzędzi, które pozwolą nam na oszczędność czasu i materiałów. To innowacja, która sprawia, że nasze życie staje się lepsze i łatwiejsze”. Można śmiało powiedzieć, że oprócz zachęcenia nas do kupienia nowego Passata, reklama propaguje również druk 3D.

Film został zrealizowany w Warszawie i zajął dwa dni zdjęciowe. Ekipa musiała budzić się wcześnie rano, by uchwycić idealnie pasujące do klipu światło wschodzącego słońca. Wyreżyserowała go Marysia Zbąska, która była jednocześnie operatorem kamery.

3DGence przeciera zatem zupełnie nowe szlaki jeśli chodzi o obecność polskich drukarek 3D w świecie reklamy, dołączając równocześnie do elitarnego grona producentów tych urządzeń jak MakerBot czy Cubify, które pojawiły się w materiałach promocyjnych dużych marek o globalnym zasięgu.

Exit mobile version