Dziś startuje konkurs 3 D[E]KONSTRUKCJE!

0

Popularność druku 3D wciąż rośnie, chociaż ciągle istnieją nieodkryte możliwości związane z tą technologią. Concordia Design – Centrum Innowacji, Designu i Kreatywności wraz z działającą w jej wnętrzach drukarnią Concordia Print ogłasza konkurs na najciekawszy i najbardziej innowacyjny projekt druku 3D. Konkurs startuje dziś, 31 marca, projekty można nadsyłać do 11 maja. Ogłoszenie wyników odbędzie się 22 maja na gali w Concordii Design.

Concordia Design to wyjątkowe miejsce w samym centrum Poznania. Miałem przyjemność gościć tam w lipcu zeszłego roku, gdy centrum otwierało właśnie swoją drukarnię 3D. Concordia Print dysponuje najwyższej klasy drukarkami działającymi w technologii FDM, oraz PolyJet przy użyciu maszyn Inspire D290 TierTime i Objet 24 Stratasysa. Teraz drukarnia 3D ogłasza konkurs na najbardziej kreatywny projekt do druku 3D. Prace należy wysyłać na adres: [email protected].

3D_ręka

Nagroda za zajęcie pierwszego miejsca, to oprócz zrealizowania zwycięskiego projektu, voucher do drukarni Concordia Print o wartości 300 PLN – np. na realizację kolejnych pomysłów, oraz do restauracji Concordia Taste o wartości 150 PLN. Laureaci drugiego i trzeciego miejsca również otrzymają vouchery. Przewidziane zostały również atrakcyjne nagrody dodatkowe − 3 roczne prenumeraty magazynu Futu Paper. W jury konkursu zasiądą:

  • Ewa Voelkel-Krokowicz – CEO Concordia Design
  • Bartosz Kruger – dyrektor zarządzający Concordia Print
  • Damian Bieniek – Managing Director FUTU.

Regulamin konkursu 3D – Konstrukcje dostępny jest na stronie Concordii Design www.concordiadesign.pl.

Ogłoszenie wyników − wyłonienie dziesięciu najlepszych prac odbędzie się 16 maja, a gala wręczenie nagród połączona z wystawą dziesięciu najlepszych projektów – 22 maja. To właśnie wtedy ogłoszone będą nazwiska trzech głównych laureatów. Najlepsze prace będzie można oglądać w Concordii przez kolejny tydzień.  Kto wie, może przed nami kolejna, prawdziwie kreatywna rewolucja?

Concordia Design – centrum innowacji, designu i kreatywności jest platformą współpracy przedsiębiorców, ekspertów, projektantów opartą o unikalny model biznesowy łącząc promocję designu z edukacją i consultingiem. W każdym z obszarów, w którym działa, realizuje idee By Human Touch – umiejętność rozumienia i dokonywania ciągłych zmian, w których człowiek, jego potrzeby i wartości, ale też rozwijanie jego talentu i tkwiącego w nim potencjału są w centrum zainteresowania. Wartości By Human Touch to: poznawanie, współtworzenie oraz zmiana. Concordia Design czerpie z doświadczenia firm z grupy Vox oraz wiedzy humanistycznej i badań prowadzonych przez uczelnie wyższe: School of Form, Wyższą Szkołę Psychologii Społecznej, Wyższą Szkołę Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa.

Źródło: materiały prasowe

Źródło: materiały prasowe

Zespół Concordii Design tworzą  eksperci – praktycy z obszaru design & business innovation z Polski i Europy. Specjalizują się m.in. w prowadzeniu działalności edukacyjnej w obszarach: innowacja & kreatywność, design management, nowoczesne metody marketingowe, rozwój osobisty. Jest w ścisłej czołówce instytucji wdrażających nowoczesne metodologie warsztatów w Polsce. Współpracuje z firmami z różnych części Polski i instytucjami z Europy m.in.: Internationale Design Zentrum z Berlina, a wspólnie z Politechnico di Milano, Big Innovation Center z Londynu, Lancaster University z Manchesteru tworzy narzędzie do mierzenia skuteczności stosowania designu na zlecenie Dyrekcji Generalnej Komisji Europejskiej.

Źródło: materiały prasowe

Źródło: materiały prasowe

Concordia Design jest również inkubatorem młodych firm z różnych obszarów projektowania (np.: grafiki, komunikacji, badań, innowacyjnych produktów dla firm, doradztwa w obszarze strategii). Jest również nowoczesnym centrum wystawienniczo-konferencyjnym. Concordia Design posiada unikalne wnętrza i infrastrukturę do organizacji konferencji i szkoleń, premier produktów, eventów, wystaw.

Grafika: materiały prasowe

Udostępnij.

O autorze

Paweł Ślusarczyk

Prezes zarządu CD3D Sp. z o.o. oraz Business Development Manager. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w biznesie, zdobyte w branży IT, reklamowej i poligraficznej. Od stycznia 2013 roku związany z drukiem 3D.