Myślę, że dawanie słowa w biznesie musi być traktowane bardzo, bardzo poważnie. Niedotrzymanie takiego słowa może nieść ze sobą bardzo nieprzyjemne konsekwencje. Można być postrzeganym jako osoby niegodne zaufania. Daję słowo, że dzięki drukowi 3D będziemy zmieniać świat na lepsze.” – Konrad Sierzputowski, prezes Omni3D w kampanii Prudential.

Paweł Ślusarczyk
Jeden z głównych animatorów polskiej branży druku 3D, związany z nią od stycznia 2013 roku. Twórca Centrum Druku 3D - trzeciego najdłużej działającego medium poświęconego technologiom przyrostowym w Europie. Od 2021 r. rozwija startup GREENFILL3D produkujący ekologiczny materiał do druku 3D oparty o otręby pszenne.

7 Comments

  1. Daję słowo, że nigdy nie wykorzystam mojej firmy, jej wizerunku i wartości które buduje, do promocji firmy ubezpieczeniowej, bo danie słowa w biznesie powinno być traktowane bardzo poważnie, a nie tylko jako narzędzie PRowe w oderwanej od rzeczywistości akcji CSRowej. Daję słowo! 😉

    1. Podpisuje się pod powyższym!

  2. Trzeba najpierw zacząć od siebie! Zmieniać na lepsze!

  3. O mamo… ja nie ogarniam jak to jest, że ta firma tak prężnie się „rozwija” i rozmija się z faktami… masakra.. i dlaczego nikt tego nie widzi? Jeśli nie zmienią podejścia do produkcji maszyn i obsługi klienta to zniszczą zdanie o branży, bo jeśli ludzie nie znający się kupują maszynę i potem nie mają żadnego wsparcia jeśli chodzi o kalibrację, a maszyna nie działa tak jak powinna, to pomyślcie jakie zdanie o całym druku 3D się pojawia u takiej osoby? – tak słabe i niestety, ale często to generalizuje się potem na ogół druku.

    1. Miałem podobnie (ale w innej firmie). Niestety zakup/złożenie RepRapa to jedno, a wejście w świat druku to drugie. Nauka kalibracji, przygotowania druku to około 6 msc.

      1. Tylko o tym trzeba ludzi uświadamiać, a jeśli liczy się tylko na kase i aby sprzedać jak najwiecej a obsługa posprzedażowa (która jest w sumie najwazniejsza) leży albo w ogóle nikt o niej ne myśli to ja się zastanawiam jak te firmy w ogóle istnieja?
        Jak to jest, ze wiesci sie jeszcze na tyle nie rozniosly zeby mieli spadki sprzedazy… heh..

  4. Procesy sądowe, które toczą się przeciwko panu Konradowi S. rozjaśnią trochę sytuację „dawania słowa”. A także prania pieniędzy z dofinansowań przez wszystkie spółki które posiada.

Comments are closed.

You may also like

More in News