W Zortraxie ostatnio chyba „przestali ogarniać„…? Po paśmie spektakularnych sukcesów w latach 2013-2015, z końcówką ubiegłego roku nadeszły gorzkie dni. Najpierw firma kompletnie pogubiła się w kwestii ustalenia jednej, spójnej ceny za Zortraxa Inventure, potem gdy nowe drukarki 3D przybyły z Chin do Polski, niespodziewanie odkryła, że „można je jeszcze bardziej udoskonalić” (czytaj: „Olsztyn, mamy fuckup!„), aż w końcu uruchomiła wczoraj promocję na drukarki 3D i materiały eksploatacyjne, która obowiązuje wszędzie poza Polską („Hej kto Polak! – ten bez darmowego M200„). Na szczęście tego typu historie mogą wkrótce pójść w niepamięć, ponieważ Zortrax nawiązał współpracę z dwoma naprawdę doświadczonymi managerami, którzy – miejmy nadzieję, wyprostują rzeczy w firmie i naprowadzą ją na powrót na właściwe tory.

Wzmocnieniu ulegną dwa działy, które ostatnimi czasy nieco szwankowały – nowym dyrektorem ds. sprzedaży został Adam Wawiński, a dyrektorem ds. marketingu Bartłomiej Cymer. Wawiński będzie kierował działem sprzedaży, nadzorował procesy sprzedażowe firmy oraz jej polityką handlową, budował kanały dystrybucyjne poprzez sieć resellerów oraz sprzedaż korporacyjną. Zadaniem Cymera będzie wzmocnienie wizerunku Zortraxa na rynkach zagranicznych oraz wsparcie sprzedaży.

Adam Wawiński ma bardzo bogate doświadczenie w pracy w dużych firmach i korporacjach z branży IT. Pracował m.in. w Hewlett Packard na stanowisku Business Development Managera CEE dla produktów Brocade, TomTom na stanowisku Country Sales Manager Poland, LG Electronics na stanowisku Dyrektora Sprzedaży i Marketingu działu produktów komputerowych oraz Action na stanowisku Business Development Director.

Zortrax

Bartłomiej Cymer i Adam Wawiński

Bartłomiej Cymer ostatnio był członkiem agencji reklamowej Peppermint – najpierw jako Managing Director, a następnie jako CEO oraz Interaktywnym Domem Produkcyjnym Netizens. Realizował projekty dla takich klientów jak Nescafé Dolce Gusto, Sodexo Benefits and Rewards Services, Liberty Ubezpieczenia, Sygnity, Grupa Allegro, Matras, Praktiker, Bonduelle, PLAY, Poczta Polska. Prowadził też projekty dla instytucji publicznych: Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Spraw Zagranicznych czy Narodowego Instytutu Audiowizualnego.

Jak zatem widać, obydwaj Panowie stanowią olbrzymie wzmocnienie kadrowe dla wciąż młodej firmy jaką jest Zortrax. Należy pamiętać, iż obydwaj założyciele firmy – Rafał Tomasiak i Marcin Olchanowski to wciąż bardzo młodzi ludzie (obydwaj są z rocznika 1985), a Zortrax to ich pierwsze poważne przedsięwzięcie. Wsparcie doświadczonych managerów pracujących dla samych poważnych firm może być decydujące w kontekście realizacji ambitnych planów firmy na ten rok. Przypomnijmy bowiem, iż w 2015 r. Zortrax zapowiedział, że zamierza zarobić w bieżącym roku aż 25 mln PLN, co przy obecnych problemach z uruchomieniem sprzedaży Zortraxa Inventure może okazać się nieco trudniejsze do osiągnięcia?

Źródło: www.mamstartup.pl
Grafika: [1]

Informacje Prasowe
Centrum Druku 3D - największy portal poświęcony technologiom przyrostowym w Polsce. Funkcjonujemy od stycznia 2013 r.

2 Comments

  1. Jeżeli Zortrax nie zmieni swojego obecnego nastawienia do Klientów to i sam Bill Gates im nie pomoże. Ich hipokryzja w podejściu do Klienta przeraża…
    No nic poczekamy zobaczymy jakie będziemy mieli po tej zianie promocje;)

  2. BTW: Bartłomiej Cymer przeszedł do Zortraxa z agencji reklamowej Peppermint (gdzie był CEO i której nadal pozostaje prezesem), które obsługiwało marketingowo Zortraxa od zeszłego roku.

    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sabrina-kotkowska-i-ewa-cymer-przejely-zarzadzanie-w-peppermint-bartlomiej-cymer-na-czele-marketingu-zortraxu

Comments are closed.

You may also like