Creality – jeden z największych producentów desktopowych drukarek 3D na świecie, ogłosił kompleksową zmianę swojej marki, począwszy od stycznia 2024 r. Firma będzie prezentować się pod nowym logo oraz hasłem przewodnim – „Imagine It, Make It.” Rebranding odzwierciedla też strategiczną zmianę w działalności firmy, która zamierza dostosować się do zmieniających się wymagań i postrzegania druku 3D w obecnej rzeczywistości rynkowej.
Centralnym punktem nowej marki jest hasło „Imagine It, Make It.”, które ma oddawać istotę druku 3D – przekształcania wyobraźni w namacalną rzeczywistość. Przeprojektowane logo Creality ma uosabiać zaangażowanie firmy w zrównoważony rozwój i zaangażowanie społeczne. Włączenie zielonych odcieni do logo podkreśla nacisk na odpowiedzialność za środowisko.
Struktura 3D logo służy nie tylko jako element graficzny, ale także świadczy o głęboko zakorzenionej wiedzy Creality w zakresie technologii druku 3D. Stylizowana litera „A” w logo reprezentuje dążenie marki do doskonałości, a dłonie w kształcie serca symbolizują silne powiązanie Creality ze społecznością druku 3D. Elementy te są zgodne z odnowionymi podstawowymi wartościami Creality: użytecznością, inteligencją, przystępnością cenową, wszechstronnością i przyjemnością.
Celem Creality jest osiągnięcie pozycji globalnego lidera w druku 3D na poziomie konsumenckim, koncentrując się na poprawie doświadczenia użytkownika i wywieraniu znaczącego wpływu na przyszłość druku 3D. Odnowienie marki Creality odzwierciedla głębsze zaangażowanie w innowacje i zaangażowanie społeczności, sygnalizując proaktywne podejście w kształtowaniu przyszłości druku 3D na poziomie konsumenckim.
Creality zostało założone w 2014 roku w Shenzhen w Chinach i obecnie jest wiodącym producentem w branży druku 3D, specjalizując się w konsumenckich i profesjonalnych drukarkach 3D oraz akcesoriach do nich. Firma jest obecna w ponad 100 krajach, dostarczając ponad 5 milionów drukarek 3D na całym świecie.
Źródło: www.creality.com