Formify wprowadza na rynek spersonalizowane myszy gamingowe drukowane w technologii 3D

Kanadyjska firma Formify, uruchomiła na Kickstarterze kampanię promującą spersonalizowane myszy gamingowe, produkowane w technologii druku 3D. Dzięki usłudze, klienci mogą zamawiać myszy idealnie dostosowane do kształtu ich dłoni. Startup koncentruje się na produkcji różnych, personalizowanych produktów, a mysz jest pierwszym przedsięwzięciem, nad którym pracował przez niemal trzy lata.

Proces zamówienia myszy jest prosty – wystarczy wysłać zdjęcie dłoni, które jest następnie przetwarzane przez oprogramowanie Formify. Zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego analizują rozmiar, kształt i kontury dłoni klienta, a następnie z pozyskane dane są nakładane na bazowy model myszy, a jej kształt jest automatycznie dostosowywany. Następnie powstały w ten sposób model 3D obudowy myszy jest drukowany w technologii MultiJet Fusion na proszkowych drukarkach 3D HP. Po wydrukowaniu mysz przechodzi montaż końcowy i jest wysyłana do klienta.

Projekt myszy ma istotne znaczenie dla profesjonalnych graczy – reakcje mierzone w mikrosekundach sprawiają, że każda przewaga jaką mogą osiągnąć w rozgrywce jest istotna, w tym także wygląd i konstrukcja myszy. Formify współpracowało z kilkoma czołowymi graczami, aby zdobyć ich wiedzę i opinie na temat doskonalenia swojego projektu.

Jednakże sam kształt obudowy myszy to nie wszystko. Formify oferuje w swoich produktach następujące funkcje:

  • średnia waga 55 g (w zależności od spersonalizowania),
  • śledzenie sensora 650 IPS,
  • niskie opóźnienie łączności bezprzewodowej,
  • dwa programowalne przyciski kciuka,
  • ładowanie przez USB-C,
  • wysokoprzyczepna, teksturowana powierzchnia (do wyboru),
  • przełączniki Kailua 8.0 Clear.

Klienci mogą zamówić unikatową mysz gamingową od Formify za pośrednictwem platformy Kickstarter w cenie 142 dolarów (~610 PLN). W ramach kampanii oferowanych jest 20% zniżki, ale cena prawdopodobnie wzrośnie po jej zakończeniu. Firma przewiduje wysyłkę produktów pod koniec roku, gdy będą przygotowywane wszystkie spersonalizowane modele do druku 3D i produkcji. Na czas pisania tego artykułu, Formify pozyskało nieco ponad 13 tysięcy dolarów, z 29 tysięcy jakie ustawiło za cel kampanii, która kończy się pod koniec maja 2023 r.

Źródło: www.kickstarter.com via www.formify.ca

Scroll to Top