Bez dwóch zdań 3DGence ma szczęście do reklam. W kwietniu tego roku informowaliśmy, iż drukarki 3D tej firmy znalazły się w klipie reklamowym najnowszego Volkswagena Passata, a teraz po urządzenia Gliwiczan sięgnęło Fujitsu. W odróżnieniu od reklamy Passata, nie jest to jednak typowa reklamówka, a trzy-minutowy film promujący Fujitsu jako firmę kładącą duży nacisk na kształcenie młodych ludzi i krzewienie wśród nich zamiłowania do nowych technologii.
Video z udziałem 3DGence One powstało na zlecenie Fujitsu in UK and Ireland, a jego twórcą jest firma DirectionGroup. Przedstawia wywiady z uczniami i nauczycielami czterech brytyjskich szkół o nowych technologiach, gdzie rozmawiają oni na temat tego czym są dla nich nowe technologie oraz jak mogą je wykorzystać w przyszłości w codziennej pracy?
Nas może cieszyć, iż po raz kolejny duża, globalna marka sięgnęła po polski produkt – tym bardziej, iż na rynku brytyjskim jest kilka lokalnych urządzeń, które teoretycznie mogłyby (powinny?) zająć miejsce 3DGence. Tak czy inaczej, stanęło na wyborze polskiego urządzenia, a my liczymy, że wkrótce stanie się to czymś powszechnym.