Printify walczy o finał w konkursie „Think Big” UPC

Printify – internetowa platforma dedykowana dla branży druku 3D, startuje w konkursie Think Big organizowanym przez UPC. Jest to jeden z nielicznych konkursów w Polsce, którego adresatem są firmy działające już na rynku i mające konkretny pomysł na rozwój, które chcą rozwijać swoją działalność poprzez innowacyjne technologie i rozwiązania. Printify awansowało już do półfinałów i teraz walczy o ścisły finał. Aby to osiągnąć wystarczy zagłosować na firmę pod tym adresem. Głosować można codziennie poprzez aplikację facebokową. Co ciekawe, wśród głosujących zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody: 3 Smartwatche Galaxy Gear oraz 3 case`y na iPhone 4/5 z grafiką Andrzeja Pągowskiego.

Hasło przewodnie konkursu – „think big”, oznacza myślenie wielowymiarowe, innowacyjne, globalne, odważne i z rozmachem. Te wszystkie cechy spełnia właśnie Printify, które mimo dość krótkiego stażu rynkowego zdążyło zdobyć bardzo wielu użytkowników zarówno w Polsce jak i zagranicą. Choć dziś dla wielu osób jest to wciąż tylko polska wersja 3D Hubs, lada moment może okazać się, że Printify z powodzeniem zajmie miejsce Holendrów… Brzmi nieprawdopodobnie? Nie dla kogoś kto śledzi na bieżąco poczynania zespołu.

Printify 02

Printify wrócił niedawno z wyprawy do USA, gdzie podczas Polish-American Innovation Week w Kalifornia prezentował swoją platformę internetową rzeszom potencjalnych klientów i inwestorów. Firma przemawiała m.in. na Uniwersytecie Stanford. Zaowocowało to m.in. bardzo pochlebnymi artykułami w międzynarodowych mediach branżowych, jak również bardzo szerokim zainteresowaniu samą platformą. Na Printify zarejestrowani są już użytkownicy praktycznie z całego świata a jej potencjał doceniają również poważni gracze rynkowi. Sama platforma jest cały czas rozwijana o kolejne funkcjonalności i przewyższa już pod tym względem 3D Hubs o głowę.

Printify 01

Póki co firma ma szansę na kolejny ważny sukces, tzn. zwycięstwo w konkursie UPC. Wszystko co trzeba zrobić, to wejść na aplikację konkursową na FB i oddać swój głos na Printify. Głosowanie odbywa się w dwóch okresach: od 12.12.2014 r. do 21.12.2014 r. oraz od 21.12.2014 r. do 05.01.2015 r.

Poniżej prezentujemy film promujący firmę w konkursie oraz krótką relację z jego „making of…

Making of…

Źródło: www.printify.pl

Scroll to Top