3D Lab, oficjalny dystrybutor 3D Systems w Polsce, poszukuje kandydatów na stanowisko Asystenta – Office Managera. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację pracy biura w jej siedzibie w Warszawie.
3D Lab funkcjonuje na rynku technologii przyrostowych od drugiej połowy lat 00-nych. W tym roku firma zdobyła tytuł Najlepszego Dystrybutora Profesjonalnych Drukarek 3D 2015 w plebiscycie branżowym CD3D
Do obowiązków zatrudnionych osób będzie należało:
- obsługę administracyjną biura
- korespondencję oraz połączenia telefoniczne
- wsparcie pracowników firmy w codziennych obowiązkach
- organizację podróży służbowych
- tłumaczenia materiałów firmowych
- prowadzenie profilu firmowego na FB.
Wymagania jakie są stawiane nowym kandydatom to:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność dobrej organizacji pracy
- miła aparycja i chęć pracy w młodym zespole
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- mile widziana znajomość technologii druku 3D.
Firma oferuje:
- stabilne stanowisko pracy
- możliwość rozwoju
- trzymiesięczny okres próbny a następnie umowę pracy na stałe.
Wszystkich zainteresowany zachęcamy do przesyłana swoich ofert pracy na adres e-mail: [email protected].