Jeszcze kilka lat temu technologia druku 3D kojarzona była z ruchem Rep Rap oraz samodzielnym składaniem, obsługą i naprawianiem urządzeń. Obecnie, coraz szersze grono użytkowników drukarki 3D traktuje jako urządzenia plug and play, wymagając od nich bezawaryjności i niezawodności. Drukarka 3D zyskała status kolejnego domowego urządzenia elektronicznego. Nic więc dziwnego, że użytkownicy nie widzą konieczności w rozumieniu sposobu funkcjonowania sprzętu, a tym samym nie podejmują się samodzielnych napraw.
Co w sytuacji, kiedy urządzenie przestaje działać poprawnie, a nasza wiedza na temat jego konstrukcji i sposobu działania jest znikoma? Producenci oraz dystrybutorzy najczęściej zapewniają ochronę gwarancyjną na okres jednego roku. W tym okresie, w przypadku zaistniałych problemów za naprawy odpowiada producent, jednak po upływie tego okresu użytkownik zdany jest na siebie. Jakie rozwiązania ma do wyboru w takiej sytuacji?
Oprócz napraw na własną rękę (i koszt), alternatywą jest przedłużona ochrona serwisowa dla drukarek 3D, na okres nawet trzech lat. EasyProtect® to firma świadcząca usługi w zakresie dodatkowej gwarancji serwisowej urządzeń elektronicznych – komputerów, sprzętu AGD i RTV, a także drukarek 3D. Konsekwentne budowanie wartości marki pozwoliło zyskać zaufanie ponad stu pięćdziesięciu tysięcy klientów.
Popularność usługi EasyProtect® wyraża między innymi współpraca z ponad 1000 sklepów, głównie z sektora IT / RTV AGD. Rozbudowana sieć naprawcza oraz własne serwisy pozwalają na świadczenie najwyższej jakości usług. Usługa EasyProtect® jest zintegrowana z najpopularniejszym serwisem hostingowym home.pl oraz platformami do tworzenia sklepów internetowych, jak SOTE czy Shoper.
Co warto wiedzieć przed podjęciem decyzji o zakupie przedłużonej ochrony serwisowej?
- EasyProtect® nie jest ubezpieczeniem, a ochroną serwisową, która realizowana jest na warunkach odpowiadającym gwarancji macierzystego sprzętu,
- Usługę można nabyć nawet do 90 dni od daty zakupu sprzętu,
- Realizacja usługi przebiega w trybie door to door – wysyłka kurierem jest bezpłatna. Istnieje również możliwość naprawy sprzętu u klienta,
- Brak udziału własnego w kosztach napraw,
- Bezpłatne naprawy są realizowane do kwoty wartości sprzętu. Możliwa jest również wymiana urządzenia na nowe,
- Zgłoszenie awarii wykonywane jest intuicyjne i dokonuje się go za pośrednictwem formularza lub infolinii.
Na stronie EasyProtect® dostępny jest prosty kalkulator, który pozwoli oszacować koszt usługi w zależności od rodzaju urządzenia, ceny zakupu oraz szacunkowego czasu usługi. Szczegółowe informacje na temat realizacji usługi dostępne są na stronie easyprotect.pl.