Xometry przejmuje Thomas – firmę o ponad 100-letniej historii w branży przemysłowej

Xometry – czołowy provider usług druku 3D oraz szerokiej gamy innych metod wytwórczych, przejął firmę Thomas – lidera w zakresie pozyskiwania produktów, wyboru dostawców i rozwiązań marketingu cyfrowego. Transakcja o wartości 300 milionów dolarów zostanie sfinalizowana jeszcze w tym miesiącu.

Historia firmy Thomas sięga przełomu XIX i XX wieku, gdy funkcjonowała jako wydawca książek poświęconych produktom i usługom dla producentów przemysłowych. Pierwszą pozycją było opublikowane w 1898 r. Hardware and Kindred Trades, które później przekształciło się w Thomas Register of American Manufacturers – 34-tomowy, trzyczęściowy przewodnik zakupowy zawierający specyfikacje i dane produkcyjne dla tysięcy firm.

Thomas ewoluował z czasem, sprzedając przewodniki w formie papierowej i na płytach CD-ROM z informacjami o lokalnych producentach OEM, dystrybutorach, usługach konserwacyjnych, naprawczych i remontowych, podzielonych na 19 wydań regionalnych w całych Stanach Zjednoczonych.

Przejęcie Thomas szybko powiększy bazę klientów Xometry, firma zamierza także wykorzystać usługi marketingowe i usługi danych. Xometry łączy nabywców korporacyjnych z branż takich jak lotnictwo, produkty konsumenckie, obronność, przemysł, motoryzacja, medycyna, energetyka, robotyka, zielona technologia i wiele innych ze sprzedawcami niestandardowych części na całym świecie. Na koniec trzeciego kwartału 2021 r. Xometry miało 26.187 aktywnych nabywców, w tym prawie 30% z listy Fortune 500. Wykorzystując sztuczną inteligencję i technologię uczenia maszynowego, rozwiązania Xometry zapewniają natychmiastową wycenę, ustalenie realnych czasów dostaw i zapewnienie jakości w bardzo rozdrobnionym środowisku. Oferuje też pakiet produktów finansowych, które umożliwiają producentom rozwój ich działalności.

Thomas posiada relacje z wysoko wykwalifikowanymi nabywcami i inżynierami dla przedsiębiorstw. Platforma Thomasnet.com może pochwalić się liczbą ponad 1,3 miliona zarejestrowanych użytkowników (w tym 93% firm z listy Fortune 1000) i ponad 500 000 sprzedawców komercyjnych i przemysłowych, w tym 45.000 sprzedawców posiadających certyfikat różnorodności. Każdego roku na Thomasnet.com inicjowanych jest ponad 20 milionów sesji sourcingowych, generujących obszerne dane dotyczące intencji nabywców z wielu sektorów.

Źródło: materiały prasowe Xometry

Scroll to Top