„Jak przetrwać w branży druku 3D?” – nowe szkolenie handlowe w ofercie CD3D

0

Praktycznie od samego początku istnienia naszego serwisu – a przynajmniej od drugiej połowy 2013 r., staramy się przekazywać w naszych artykułach należyty dystans do technologii druku 3D oraz branży jaka wokół niego działa. W czasach gdy zaczynaliśmy funkcjonować w tym segmencie, wokół druku 3D panowała atmosfera olbrzymiego entuzjazmu i wiary w to, że ta technologia wkrótce odmieni życie każdego z nas – a w szczególności osób, które drukiem 3D się zajęły.

Niestety kolejne lata zweryfikowały te odczucia, wskazując jednoznacznie, że druk 3D to niestety taka sama branża jak każda inna – koniec końców wszystko sprowadza się do osiągniętego wyniku finansowego na koniec danego miesiąca, kwartału bądź półrocza… Wielka bańka wygórowanych oczekiwań pękła i ludzie są coraz bardziej świadomi ograniczeń związanych z drukiem 3D – czy to od strony technologicznej, czy budżetowej.

Nie oznacza to bynajmniej, że branża druku 3D jest kiepska, brak w niej jakichkolwiek perspektyw rozwoju, a większość przedsięwzięć biznesowych jest z góry skazana na porażkę. Zarówno w Polsce jak i na świecie jest cała masa świetnych przykładów na to, jak osiągnąć sukces rynkowy – czy to sprzedając drukarki 3D i materiały eksploatacyjne, czy świadcząc usługi druku 3D. Kluczem do sukcesu zawsze są trzy te same rzeczy: dobry pomysł, dobry plan jego realizacji oraz umiejętność szybkiego reagowania na zmieniające się warunki i adaptacja do nich.

CD3D istnieje już blisko cztery lata. Przez ten czas ewoluowaliśmy z niewielkiego bloga (jednego z kilkunastu jakie działały w tamtym czasie!), w największy portal branżowy oraz liczącą się w branży druku 3D firmę doradczą i szkoleniową. Po drodze popełniliśmy sporo błędów – ale z każdego z nich wychodziliśmy obronną ręką. Wiele pomysłów i wdrożeń, które zrealizowaliśmy okazały się od razu wielkim sukcesem! Jednakże to nic nie stało się przez przypadek. Sekretem naszego powodzenia jest po prostu fakt, że weszliśmy do branży druku 3D z odpowiednim przygotowaniem biznesowym i marketingowym.

Mamy za sobą ponad dekadę doświadczenia zdobytego w różnych branżach, przede wszystkim w obszarze marketingu internetowego, sprzedaży oraz zarządzania wysokobudżetowymi projektami. To co robimy na codzień w CD3D, to adaptacja najlepszych praktyk i rozwiązań z innych branż do branży druku 3D. Teraz postanowiliśmy podzielić się z Wami naszą wiedzą – oczywiście nie za darmo, i zaprosić na pierwszą edycję szkolenia handlowego, pod chwytliwym – acz kontrowersyjnym tytułem:

Jak przetrwać w branży druku 3D?

Szkolenie jest skierowane do osób planujących rozpoczęcie działalności w branży druku 3D, bądź od niedawna ją prowadzących. Celem jest opracowanie i zbudowanie optymalnego modelu biznesowego dla każdego z uczestników szkolenia oraz stworzenie spójnej strategii handlowej i marketingowej w obszarze rynku druku 3D w Polsce.

Podczas szkolenia omówimy większość najczęściej popełnianych błędów w branży druku 3D, omówimy techniki skutecznej sprzedaży produktów w internecie, zajmiemy się promocją produktów i usług w sieci (SEO, SEM, Google Merchant, mailing, buzz-marketing etc.). oraz zmierzymy się z największym wrogiem osób zajmujących się sprzedażą drukarek 3D w Polsce – sprzedażą bezpośrednią i pracą z klientem. Zastanowimy się również, jakie są alternatywne kanały sprzedaży produktów i usług związanych z drukiem 3D?

Szkolenie odbędzie się 17 października 2016 r.

Koszt szkolenia to 250,00 PLN netto za osobę. Cena ma charakter promocyjny (kolejne edycje będą droższe), co również jest elementem szkolenia i będzie na nim omawiane.

Szczegółowe informacje na temat naszych szkoleń znajdują się tutaj oraz pod telefonem i e-mailem:

tel.: (+48) 534 176 641
e-mail: [email protected]

Szkolenia odbywają się w Łodzi.

Udostępnij.

O autorze

Paweł Ślusarczyk

Prezes zarządu CD3D Sp. z o.o. oraz Business Development Manager. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w biznesie, zdobyte w branży IT, reklamowej i poligraficznej. Od stycznia 2013 roku związany z drukiem 3D.